Incident melden en noodnummers

Incident melden van Zorgcentrale

Hieronder vind je informatie hoe je een incident van de Zorgcentrale (CCNL) moet melden.

Binnen TWB komt de telefonie binnen via Klant & Service en via de TWB-Zorgcentrale (CCNL). De medewerkers die werkzaam zijn op de Zorgcentrale ontvangen telefoontjes die binnenkomen op het hoofdnummer van TWB: 088 560 2000 en telefoontjes van medewerkers of teams die hun oproep niet kunnen beantwoorden. De werkwijze hebben we met elkaar vastgelegd in belscripts en zijn het uitgangspunt in de ondersteuning. De belscrips kun je inzien via het kwaliteitshandboek.

Om deze ondersteuning zo goed mogelijk te kunnen bieden en te blijven verbeteren hebben we een formulier ontwikkeld waar je incidenten kunt melden. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan een hele lange wachttijd of een telefoontje dat niet volgens script is afgehandeld.

Heb je een incident? Laat het ons weten en meldt het hier!

Overzicht noodnummers

Hieronder vind je een overzicht van wie je in een noodsituatie kan bellen.

  • De wijkverpleegkundigen zijn buiten kantooruren te bereiken op 088 560 2292 of wijkverpleegkundigen@twb.nl

  • BHV: 088 560 3199

  • EBN beveiliging: 076 520 5206

Klachten

Een klacht is een gemotiveerde uiting van ongenoegen of ontevredenheid over het werk, de werksituatie of de arbeidsvoorwaarden, waardoor jij je als medewerker tekort gedaan voelt in je persoonlijke belangen. Wat doe je met een klacht over…

  • een cliënt? Volg de procedure Melding Incidenten

  • medewerkers, afdelingen, divisies of de organisatie? Volg de procedure hieronder.

Procedure klachten medewerkers

  • Probeer de klacht op te lossen met de persoon in kwestie. Lukt dat niet naar tevredenheid? Ga verder met de procedure.

  • Wil je je klacht alleen bekend maken? Meld je klacht aan je direct leidinggevende of de manager van je divisie.

  • Wil je dat je klacht in behandeling wordt genomen? Dien je klacht schriftelijk in bij het directiesecretariaat.

  • Gaat de klacht over je leidinggevende? Dien je klacht schriftelijk in bij het directiesecretariaat.

  • Degene die jouw klacht behandelt, onderzoekt de klacht op basis van hoor en wederhoor en probeert met jou tot een oplossing te komen.

  • Lukt het niet om tot een oplossing te komen? Richt je klacht dan aan de onafhankelijke klachten- en bezwarencommissie. Deze klachtencommissie is samen met de OR ingesteld door de Raad van Bestuur. De commissie geeft een zwaarwegend advies aan de Raad van Bestuur.

Noodknop

Voel je je niet veilig onderweg? En wil je graag dat iemand van TWB meeluistert of het allemaal goed gaat? Gebruik dan de noodknop. Bij V&V medewerkers staat deze app op de telefoon. Ben je niet in het bezit van een TWB telefoon? Voeg dan het nummer 088 560 2060 toe aan je contactpersonen. Is er echt al iets aan de hand, bel dan 112!

Groene knop

Een compliment doet (iedereen) goed! Daarom delen we ook graag complimenten en positieve ervaringen met elkaar. Gebruik hiervoor de groene knop!

Rode Knop

Mocht je ergens tegenaan lopen en je kunt dit (even) niet kwijt bij jouw leidinggevende? Gebruik dan de rode knop!