Incident melden en noodnummers
Incident melden
Hieronder vind je informatie hoe je een incident moet melden.
Voor alle TWB-medewerkers
Dagbegeleiding, Huishoudelijke Ondersteuning, Thuisbegeleiding en Verpleging & Verzorging
JGZ
Meldcodes
Incident melden belteam
Hieronder vind je informatie hoe je een melding moeten plaatsen
Binnen TWB komt de telefonie binnen via het belteam. Het belteam ontvangt telefoontjes die binnenkomen op het hoofdnummer van TWB: 088 560 2000 en telefoontjes van medewerkers of teams die hun oproep niet kunnen beantwoorden. De werkwijze hebben we met elkaar vastgelegd in belscripts en zijn het uitgangspunt in de ondersteuning. De belscrips kun je inzien via het kwaliteitshandboek.
Om deze ondersteuning zo goed mogelijk te kunnen bieden en te blijven verbeteren hebben we een optimalisatiebord ontwikkeld waar je incidenten kunt melden. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan een hele lange wachttijd of een telefoontje dat niet volgens script is afgehandeld.
Het is nog niet mogelijk om een incident te melden. Dit volgt later.
Overzicht noodnummers
Hieronder vind je een overzicht van wie je in een noodsituatie kan bellen.
De wijkverpleegkundigen zijn buiten kantooruren te bereiken op 088 560 2292 of wijkverpleegkundigen@twb.nl
BHV: 088 560 3199
EBN beveiliging: 076 520 5206
Klachten
Een klacht is een gemotiveerde uiting van ongenoegen of ontevredenheid over het werk, de werksituatie of de arbeidsvoorwaarden, waardoor jij je als medewerker tekort gedaan voelt in je persoonlijke belangen. Wat doe je met een klacht over…
een cliënt? Volg de procedure Melding Incidenten
medewerkers, afdelingen, divisies of de organisatie? Volg de procedure hieronder.
Procedure klachten medewerkers
Probeer de klacht op te lossen met de persoon in kwestie. Lukt dat niet naar tevredenheid? Ga verder met de procedure.
Wil je je klacht alleen bekend maken? Meld je klacht aan je direct leidinggevende of de manager van je divisie.
Wil je dat je klacht in behandeling wordt genomen? Dien je klacht schriftelijk in bij het directiesecretariaat.
Gaat de klacht over je leidinggevende? Dien je klacht schriftelijk in bij het directiesecretariaat.
Degene die jouw klacht behandelt, onderzoekt de klacht op basis van hoor en wederhoor en probeert met jou tot een oplossing te komen.
Lukt het niet om tot een oplossing te komen? Richt je klacht dan aan de onafhankelijke klachten- en bezwarencommissie. Deze klachtencommissie is samen met de OR ingesteld door de Raad van Bestuur. De commissie geeft een zwaarwegend advies aan de Raad van Bestuur.
Noodknop
Voel je je niet veilig onderweg? En wil je graag dat iemand van TWB meeluistert of het allemaal goed gaat? Gebruik dan de noodknop. Bij V&V medewerkers staat deze app op de telefoon. Ben je niet in het bezit van een TWB telefoon? Voeg dan het nummer 088 560 2060 toe aan je contactpersonen. Is er echt al iets aan de hand, bel dan 112!