ICT

Contactgegevens

Heb je vragen, opmerkingen of problemen met het gebruik van de ICT voorzieningen van TWB? Schroom dan niet om contact op te nemen met de Servicedesk.

De Servicedesk is iedere werkdag van 8:00 uur - 17:00 uur te bereiken via;

ICT Nieuwsbrieven

ICT communiceert frequent over nieuwe functies binnen Google en onze applicaties. Hieronder vind je ze terug zodat je ze nog eens rustig door kunt lezen.

Serviceplein

Voor het melden van storingen, aanvragen van werkkleding en het doorgeven van een MIM-melding. 

Je kunt gebruik maken van het Serviceplein voor: 

Je kunt het Serviceplein bereiken via https://serviceplein.twb.nl

Lees hier de handleiding over hoe je kunt inloggen op het Serviceplein

WiFi 

Op de wijkgebouwen en de Belder kun je gebruik maken van WiFi. 

Alle Chromebooks en smartphones die we vanuit TWB uitgeven aan medewerkers maken standaard verbinding met het TWB WiFi netwerk.

Gebruik je nog een Windows computer of laptop of wil je je privé smartphone koppelen aan de WiFi, dan kan je deze verbinden met:

Netwerknaam: TWB
Wachtwoord: thuiszorgmetaandacht

Op de Belder kan je in de vergaderruimtes met een TV gebruik maken van Chromecast om draadloos te presenteren. Als je dit wil gebruiken zorg dan dat je verbonden bent met het TWB WiFi netwerk.

Wie werken er op de ICT-afdeling?

Benieuwd naar het team ICT? Bekijk deze pagina

Handleidingen

Nedap Ons

De handleidingen van Nedap Ons vind je terug onder het menu Ik ben werkzaam bij. Kies vervolgens jouw bedrijfsonderdeel HBH, Dag- of thuisbegeleiding, V&V of JGZ.