ICT

Contactgegevens

Heb je vragen, opmerkingen of problemen met het gebruik van de ICT voorzieningen van TWB? Schroom dan niet om contact op te nemen met de Servicedesk.

De Servicedesk is iedere werkdag van 8:00 tot 17:00 te bereiken via;

  • 088 560 2080

  • ict@twb.nl

  • of loop binnen op de afdeling op de Belder, direct rechts van de personeelsingang.

ICT Nieuwsbrieven

ICT communiceert frequent over nieuwe functies binnen Google en onze applicaties. Hieronder vind je ze terug zodat je ze nog eens rustig door kunt lezen.

Serviceplein

Voor het melden van storingen, aanvragen van werkkleding en het doorgeven van een MIM-melding.

Je kunt gebruik maken van het Serviceplein voor:

  • Het melden van een storing of vraag voor ICT & Facilitair

  • Het aanvragen van ICT autorisaties en middelen

  • Het doorgeven van wijzigingen of storingen op intranet

  • MIM-melding maken. Lees hier meer.

  • Werkkleding aanvragen. Lees hier meer.

Je kunt het Serviceplein bereiken via https://serviceplein.twb.nl

Lees hier de handleiding over hoe je kunt inloggen op het Serviceplein

WiFi

Op de wijkgebouwen en de Belder kun je gebruik maken van WiFi.

Alle Chromebooks en smartphones die we vanuit TWB uitgeven aan medewerkers maken standaard verbinding met het TWB WiFi netwerk.

Gebruik je nog een Windows computer of laptop of wil je je privé smartphone koppelen aan de WiFi, dan kan je deze verbinden met:

Netwerknaam: TWB

Wachtwoord: thuiszorgmetaandacht


Voor gasten is het volgende netwerk aangemaakt:

Netwerknaam: TWB Gasten

Wachtwoord: welkom@twb


Op de Belder kan je in de vergaderruimtes met een scherm, TV of beamer gebruik maken van Chromecast om draadloos te presenteren. Als je dit wil gebruiken zorg dan dat je verbonden bent met TWB WiFi netwerk, dit werkt niet onder het TWB Gasten netwerk.

Handleidingen

Nedap Ons

De handleidingen van Nedap Ons vind je terug onder het menu Ik ben werkzaam bij. Kies vervolgens jouw bedrijfsonderdeel HBH, Dag- of thuisbegeleiding, V&V of JGZ.