Ondersteunende afdelingen

Hieronder vind je meer informatie over de ondersteunende teams en waarvoor je hen kunt benaderen.

Medewerker & Service (M&S)

Medewerker en Service is dé afdeling waar jij als medewerker terecht kunt met al je vragen over het werken bij TWB. Veel vragen zullen en kunnen direct beantwoord worden. Voor vragen die complexer zijn of een specifieke deskundigheid nodig hebben, zorgt M&S ervoor dat er geschakeld wordt met de juiste persoon, zodat je vragen snel afgehandeld kunnen worden. M&S kan daarnaast praktische ondersteuning bieden in administratieve en personele vraagstukken. Denk hierbij aan vragen over de lief en leed regeling, personeelsvereniging, mutaties etc.

Nieuwe medewerkers

M&S zorgt ervoor dat jij als nieuwe medewerker bij TWB wordt uitgenodigd voor een welkomstmoment en de introductiebijeenkomst. Je wordt dan voorzien van belangrijke informatie, kleding en een medewerkerspas.

Contactgegevens

Mail: medewerkerenservice@twb.nl

Tel: 088 560 2001

M&S is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Je kunt natuurlijk ook altijd gewoon binnen lopen. We zitten op de Belder links van de hoofdingang.

ICT & Applicatiebeheer

Heb je vragen, opmerkingen of problemen met het gebruik van de ICT voorzieningen van TWB? Schroom dan niet om contact op te nemen met de Servicedesk. Iedere werkdag van 8:00 tot 17:00 te bereiken. Of loop binnen op bij de ICT afdeling op de Belder.

Handleidingen

Op onze TWeB pagina vind je handleidingen voor je smartphone, Chromebook en de verschillende programma's waar je gebruik van maakt tijdens je werkzaamheden. Klik het onderwerp aan waar jij meer informatie of handleiding over wilt terug vinden, of gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. De handleidingen zijn in PDF formaat of als interactief filmpje geplaatst op TWeB. De filmpjes bevatten geluid, dus zorg dat je geluid aan staat om de gesproken instructies te kunnen volgen.

Contactgegevens

Mail: ict@twb.nl

Tel: 088 560 2080

Werving & Selectie (W&S)

Werving & Selectie

Bij TWB Thuiszorg met Aandacht zijn wij voortdurend op zoek naar nieuw talent. Ons team van specialisten Werving & Selectie staat dagelijks klaar om met deze talenten in gesprek te gaan. Natuurlijk is het belangrijk dat een sollicitant over de juiste diploma’s beschikt, maar wij zijn vooral geïnteresseerd in zijn/haar motivatie en competenties. Een sollicitant voert met ons het eerste kennismakingsgesprek en bij een positieve uitkomst maakt hij/zij nader kennis met de organisatie en collega’s. Geen onnodig lange sollicitatieprocedures, maar de mogelijkheid om snel te starten in een uitdagende nieuwe functie!

Loopbaanondersteuning

Eenmaal aan het werk bij TWB krijg je de kans om jouw talent te laten zien en door te groeien. Wij vinden het belangrijk dat jij als medewerker met plezier naar je werk gaat, je thuis voelt binnen onze organisatie en de mogelijkheden krijgt om binnen TWB door te groeien op professioneel en persoonlijk vlak. Want wij willen onze medewerkers natuurlijk zo lang mogelijk binnen de organisatie houden! Vandaar dat wij jou graag ondersteunen bij belangrijke loopbaanbeslissingen.

Worstel je met vragen over je loopbaan? Zit je niet helemaal op je plek en weet je niet welke stappen je moet zetten om hier iets mee te doen? Wil je jouw talenten optimaal benutten en wil je weten wat jouw carrièremogelijkheden binnen TWB zijn? Ga dan in gesprek met je collega van Loopbaanondersteuning!

Contactgegevens

Mail: werken@twb.nl

Tel: 088 560 2002

Opleidingen

Om te zorgen dat jij en jouw collega’s optimaal kunnen functioneren, biedt TWB volop mogelijkheden om zowel op persoonlijk als professioneel vlak door te groeien en jezelf te ontwikkelen. Dit houdt jouw werk ook afwisselend en uitdagend.

Leerplein

Het digitaal leerplein van TWB, kortweg Leerplein genoemd, ondersteunt je bij het op orde brengen en/of houden van jouw kennis en vaardigheden. Via het Leerplein kun je ook verdieping zoeken op vele onderwerpen.

Opleidingen

Daarnaast kunnen verschillende opleidingstrajecten gevolgd worden, van helpende tot hbo-verpleegkundige, maar ook opleidingen om je te specialiseren. Indien gewenst, zorgen wij voor trajecten op maat. En je hoeft niet eens meer voor alle opleidingen de schoolbanken in. Nieuwsgierig? Op TWeB vind je meer over de nieuwe manier van leren binnen TWB. Zoals je ziet is er van alles mogelijk om je te blijven ontwikkelen. Bij vragen kun je altijd contact opnemen met jouw collega’s van de afdeling Opleidingen.

Contactgegevens

Mail: opleidingen@twb.nl

Tel: 088 560 2084

Facilitair

De afdeling Facilitair houdt zich bezig met alles op het gebied van huisvesting, schoonmaak, inkoop, logistiek en BHV. Denk hierbij aan toegang tot panden (alarmcodes, sleutels, tags en de sleutelapp), parkeren, leaseauto’s en gebreken aan installaties. Voor vragen en opmerkingen over de kwaliteit van de schoonmaak kun je ook terecht bij de afdeling Facilitair.

Bedrijfshulpverlening

Bij het organiseren van de bedrijfshulpverlening zorgt de afdeling Facilitair ervoor dat TWB aan alle wettelijke vereisten voldoet. De blusmiddelen worden jaarlijks gecontroleerd en de BHV’ers volgen jaarlijks herhalingscursussen. Denk je dat de BHV op jouw locatie niet in orde is? Of wil je graag lid worden van de BHV-organisatie? Meld je dan bij de afdeling Facilitair.

Bijeenkomsten

Ook voor het organiseren van bijeenkomsten kan je terecht bij de afdeling Facilitair. Zij helpen jou met het plannen en organiseren en zorgen daarbij dat de bijeenkomst soepel en volgens de juiste regels verloopt.

Huismeesters

Een andere onderdeel van de afdeling Facilitair zijn de huismeesters. Op alle locaties is een huismeester aangewezen die verantwoordelijk is voor de bestellingen van voorraad. Denk hierbij aan schoonmaakartikelen, verpleegartikelen, kantoorartikelen en consumptieartikelen zoals koffie, melk en suiker. Daarnaast is de huismeester jouw aanspreekpunt als het gaat over de op locatie aanwezige poolauto.

Storingen/calamiteiten

De afdeling Facilitair heeft voor een juiste uitvoering van haar taken ook jouw hulp nodig. Ontdek je een defect zoals een kapotte lamp, een radiator die niet werkt of is er een ruit ingegooid? Meld dit dan op de volgende manier: op het Serviceplein in Topdesk kies je het onderdeel 'Mijn werkplek'. Hierin kun je een melding maken.

Contactgegevens

Mail: facilitair@twb.nl

Tel: 088 560 2081

Klant & Service (K&S)

Als Klant & Service zijn wij het eerste aanspreekpunt voor cliënten, huisartsen, andere zorgverleners en de ziekenhuizen waar we mee samenwerken. Dagelijks houden we ons bezig met de instroom van nieuwe cliënten binnen verpleging en verzorging en maatschappelijke ondersteuning. Je kunt bij ons terecht voor vragen over:

  • Verpleging en Verzorging (V&V)

  • Zorgverzekeringswet (ZVW)

  • Wet Langdurige zorg (WLZ)

  • Maatschappelijke ondersteuning (MO)

  • Huishoudelijke ondersteuning

  • Dagbegeleiding

  • Thuisbegeleiding

  • Producten (personenalarmering, maaltijdservice, Medido, Sensara Home Care)

  • Hulpmiddelen (Medipoint)

  • Ondersteuning en advies van gespecialiseerd verpleegkundigen

  • Persoonsgebonden budget (PGB)

Heb je een vraag over een onderwerp dat hier niet tussen staat, dan kun je uiteraard ook contact met ons opnemen. Wij denken graag met je mee.

Contactgegevens

Mail: klantenservice@twb.nl

Tel: 088 560 2000

K&S is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Je kunt natuurlijk ook altijd gewoon binnen lopen. We zitten op de Belder rechts van de hoofdingang.

Salarisadministratie (SA)

De Salarisadministratie is een klein team binnen TWB, Thuiszorg met Aandacht. Bij ons kunt je terecht voor vragen over o.a.;

Salarisbetaling

De Salarisadministratie zorgt voor de tijdige verwerking van de salarissen. De 2 opeenvolgende werkdagen na de betaaldag hebben we tussen 13:00-16:00 uur helpdesk voor telefonische vragen over je loonstrook of betaling, verder zijn we van maandag t/m vrijdag per mail bereikbaar.

Werkgeversverklaring

Indien je een werkgeversverklaring nodig hebt, kun je deze per mail aanvragen bij ons. Indien het geen standaard werkgeversverklaring mag zijn, vragen we het betreffende exemplaar naar ons door te zetten, vergeet hierbij niet om je naam en medewerkers nummer te vermelden.

Mocht je een werkgeversverklaring i.v.m. herregistratie BIG nodig hebben, geef dit dan aan. Dit betreft een andere verklaring.

Aanpassing rekeningnummer of loonheffingskorting

Aanpassingen van je rekeningnummer en/of omzetten van toepassen loonheffingskorting, kunnen per mail aangevraagd worden. Let op volledige vermelding van je gegevens (medewerkers naam, medewerkersnummer, evt. ten naam stelling rekeningnummer) en per wanneer de aanpassing verwerkt dient te worden. (Telefonisch mogen we deze aanpassing niet verwerken.)

Meerkeuzesysteem

Aanvragen van het meerkeuzesysteem kan digitaal via het TWeB, mocht je aan de hand van je aanvraag of over de informatie op het TWeB vragen hebben kan je hiervoor terecht bij het team Salarisadministratie. We proberen binnen 3 werkdagen je mail op te pakken.

Contactgegevens

Mail: salarisadministratie@twb.nl

Tel: 088 560 2117

Financiële administratie

Binnen TWB zijn wij met 5 collega’s werkzaam op de afdeling financiële administratie (Finad). Wij zorgen o.a. voor het tijdig verwerken van de inkoopfacturen, de betalingen en periodieke financiële rapportage. De lief- & leed uitbetalingen gebeuren door Finad. Verder zal je als medewerker niet snel met de financiële afdeling te maken hebben.

Communicatie

Van campagnes tot huisstijl, tot zichtbaarheid in de wijk. De afdeling Communicatie is verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie van TWB. Heb je hulp nodig met het opmaken van een document in de huisstijlkleuren van TWB? Sta je binnenkort op een evenement waar je promotiemateriaal voor nodig hebt? Of heb je een andere vraag waar de afdeling Communicatie je bij kan helpen? Geef het door!

Contactgegevens

Mail: communicatie@twb.nl

Tel: 088 560 2074